torsdag, april 03, 2008

mysa


Bara massa tråkigt idag

så bestämde mig för att mysa ^_^

Så tände ljus och rökelser

satt mig under ett täcke med en kopp kärleks -te ^__^

fast igentigen vill jag att du ska vara här med mig med, då hade det varigt ännu mysigare. :)


Börjat lyssna massa på blur igen idag, go brittpop xD

saknat!

å så kollat på Varan TV så klart, farbror vattenmelon är så het xD hahaha


så haft en lugn sjuk dag, men varför inte göra det bästa av att vara sjuk lixom ^_^

Fast iof gjort en del saker jag kankse inte borde göra mest för min egen skull >_<

men kan ju inte ändra på det förflutna iaf... så bara egentligen låta det gå.

En viss person har iaf slutat skriva saket nu :D äntligen! bara att nu så ska folk va på hennes sida och blir sura på helt fel person som inte knappt ens vetat.


Har föresten börjat kolla olika skolor och jobb? O_o i närheten av Andreas nu om jág vågar flytta dit i höst. Känns så weard och läskigt på samma gång, det är långt bort från alla och spec från ebba :( men det är ju bättre hon bor hos marcus när jag mår dåligt. Så undertiden kan jag börja plugga vidare och komma nånstans och må bättre, så när det går bättre så kan hon bo med oss <3

Inga kommentarer: