måndag, april 21, 2008


Idag känner jag mig iaf lite duktig...


I morse gick jag upp vid 6 för Ebba vaknade, så vi gosade och kollade på tv, sen åt frukost och lekte. Sen så började hon på dagis vid 11. Sen kom jag hem en liten stund och strax efter det kom Pyret^^, vi pratade hade mysigt och köpte glass och kollade på film. Sen kom Evelina hit och vi skulle träffa våran handledare till projektarbetet. Vi fick en vecka till på oss på vårt projektarbete efter som jag vart sjuk. Så måste plugga massa timmar varje dag nu denna veckan. Så idag har vi jobbat 6-7 timmar xD inte orkat räkna på det än. Sen nu ikväll har jag pluggat 1 timma matte så jag iaf kan göra ett prov imorgon. Vill egentligen få gjort mer så jag kankse hinner göra två prov så jag hinner bli klar.


Men jusst nu är jag väldigt trött och har väldigt ont i min rygg och mage igen >_<>_<




Jaja om jag har tur och andreas får pengar så kommer iaf han ner snart förhoppningsvis till helgen <3>

Inga kommentarer: