torsdag, april 03, 2008


kom att tänka på massa obehagliga saker och obehagligt folk som får för sig saker... :/

så jag kände för att skriva för det var ett tag sen hm..

den blev inte så bra, men brydde mig inte för den är ack så san! <3



Jag vill inte vara en som alla andra

jag hoppas verkligen att jag inte är en som alla andra

jag vill häldre inte ha dig alls en att vara en av de

jag är häldre själv och olyckig, än att få dig av sympati

jag vet att jag inte är speciell,

men när jag är med dig vill jag vara det...

jag vill inte bli sårad

men alldra minst att du ska bli

vill egentligen att du ska ha varigt annorlunda

även om du är helt perfekt

vill inte se dig ta illa upp

eller se hur du blir

jag önskar jag kunde gjort dit liv annorlunda

men jag försöker nu


kännslan jag fick när jag såg dig

kommer aldrig gå att förklara

kännslan jag fick när jag rörde vid din hand

kommer alltid finnas kvar

men ibland kommer all den rädslan

om allt och alla jag blir rädd

att jag bara förstör dig mer

men allt jag vill är att älska dig

och att du ska älska mig tillbaka

så kan vi gömma oss hos varandra tills allt annat är borta...




Inga kommentarer: