lördag, april 05, 2008

Ebba e cool ^___^

yeeehj eller inte?
Är lagom trött idag efter fått sova knappt 2 timmar xD men fick iaf Ebba at sova middag nån timma till sist efter övertalning, tror det är mer jag som brukar behöva det än hon xD Men sova middag är underskattat, så underbart att få sova nån timma mutt på dan ^__^
Ska snart gå ut till lekplatsen med Ebba och leka, sen vi på förmiddagen satt inne och läste, kolla film och spelade tv-spel ^__^
det var coolt Ebba vann en match när hon spela själv bara pekade vilka knappar hon skulle trycka på så gjorde hon det :D så sött!

Satt och lästa massa gammla dagboksinlägg på helgon i natt. Var en del nostalgi över vissa händelser, som grupp glass xD Men insåg också hur hemskt jag måste betett mig mot Marcus när jag måde som sämst. Har dåligt samvete över det, hur han kunde stå ut med mig och bo med mig fasten vi inte var tillsammans. Gjorde väll iof det mäst för Ebbas skull men ändå. Måste verkligen visa på vilken bra människa han är, och bra pappa.

Nej nu ska jag kolla på svampbob med Ebba innan vi ska ut ^__^

Inga kommentarer: