fredag, april 04, 2008

fredag

Tog en lång sovmorgon idag, tyckte jag förtjänade det^__^ spec sen jag pratade eller rättare sagt Andreas tjatade på mig i telefonen till 4 nångång xD

Men allt han säger stämmer fasten jag inte vill höra på det örat, eller nej allt stämmer inte men de smarta saker han säger ^_^.


Idag har jag iaf vart duktig och åkte och handlade, så nu bara väntar på att klockan ska bli 5 så jag får hämta Ebba :D Har saknat henne en massa, massa mycket! och ska ha henne själv hela helgen :) Så vi ska ha myskväll ikväll bara jag och hon och katterna, var väldigt länge sen sist.


Haha var kul när jag pratade men en väldigt övertrött Marcus på jobbet igår xD han ringde för vi skulle göra upp vilka tider jag skulle ha Ebba i helgen. Så när kan skulle avsluta samtalet så mummlade han nåt, sen blev jätte shockad och sa "nej jag bara skoja jag älskar inte alls dej. Jag trode jag prattade med Magi." hahaha stackarn var så övertrött att han glömde att han pratade med mig, sen han pratat med henne precis innan xD. Jag börja förståss skratta och sa "Det är lungt för jag älskar inte dig heller." :P

Haha han kan vara rolig när han är trött^_^ och för den delen så varför skulle jag älska honom när man kan älska Andreas som är 700miljoner/nått sånt ggr underbarare, vackrare och hetare ^__^ man kan inte vara mer kär i nån än vad jag är i han <3>



Inga kommentarer: