onsdag, september 12, 2007

Ångest

Ångest, ångest, ångest.
I dag är det bara mörkt. Känns som allt blir fel och allt går åt helvete. Jag försöker å försöker och försöker men ändå vill det inte. Har inga pengar, ingen tid och ingen ork.
Sånna här dagar förstår jag dig verkligen.
Vill inte ha det så här, så skönt att sluppigt det ett tag. Men ska iaf till läkarn i mon kan försöka få lite nya tabletter. Så har jag börjat få nya tider på min utredning, så kanske kan börja förstå snart.
ussh kan inte ens fixa att skaffa en j'ävla clownnäsa. Men va fan ska jag gå in i en leksaksaffär med Ebba, köpa en åt mig. Sen förklara för henne att hon inte kan få nått för vi inte har några pengar mer än till mat kvar denna månaden. Det går inte ihop. Så har jag 2 läkar besök å betala imon, efter som jag inte fick gå på det förra för Marcus, eftersom han absolut inte han hämta Ebba. Och sedan satt han hemma i flera timmar innan han åkte iväg.
Jaja slipper iaf fixa med att på pengar från csn, bra att skolan kan hjälpa med nått. Men ändå massa kvar att ringa :/
Vill bara sova och slippa allt i några dagar.


Sånna här dagar är man lycklig att Ebba finns, när hon säger "älskar mamma". Och springer fram å kramar en så fårt hon ser en.

Inga kommentarer: