torsdag, september 13, 2007

Du är vad du äter

Har haft mitt närmsta ögonblick till du är vad du äter idag:P
Pyret hade med sig en kompis hit som börja städa ur mitt kylskåp prata mat å städade mitt kök.
Haha var väldigt kul å slapp göra det själv. Så ska han hänga med mig å handla imon eftersom det tydligen inte är svårt att laga mat. Hepp får väll lära mig då ^^
Hm.. var tydligen i slagsmål idag med. Grannarna ringde på dörren å fårgade om jag behövde hjälp. Blev lite stäld och svarade efter en stund lite chokat - varfördå?
-Ne för ni bråkar.
-Va?
- Ja vi gick förbi och hörde det.
-Va, jaha ne det är mina kompisar, vi städar. Jag kan be de va lite tystare.
-Okej.

Haha men har ändå omtänksamma grannar :) Inte för det nånsin reagerat när Marcus bode här å vi skrek på varandra hela kvällar. Hm...
Gjorde föresten egna poi till ebba idag^^ måste tillläggas. Så får hon ett par i sin egen storlek, och jag får använda mina :)

Ne borde sva nu, vill bli frisk snart. men sova på en soffa är ju sååå skönt.

Inga kommentarer: