torsdag, september 20, 2007

Duktig

Idag känner jag mig ganska duktig. Kom till skolan 5 min före vi började, var första gången på typ ett halvår jag var itid till den lektionen. Fast satt mest å kollade på höll på å få panikångest och hade nog inte vart så kul å få det där. Men sen spelade vi clowner och det var kul ^_^
Fick höra från mina lärare att jag behöver ta det lungt, efter som jag lätt blir sjuk å försöker ta igen så mycket iskolan, att jag behövde tänka på att ta hand om mitt liv. Tur att jag inte sa att jag jobbade så mycket som jag gör då, så jusst nu har jag inget liv. Men ska få min första int stängningstid nästa lördag^_^ två lördagar irad har jag istället öppning. Kanske inte så kul när jag jobbar stäng båda fredagarna före, men har iaf första gången på 1½ månad chans till att ha ett liv en lördagkväll.
Gick till banken å fixade nytt bankkort idag med. Känndes som det var på tiden haha, kan va bra å få ut lite pengar i spanien iaf. Inte för jag direkt har några pengar men ändå.
Så skulle jag va extra duktig å ringa försökringskassan med. Men de har ju aldrig tid när man vill. Ända stället där de har vett att ha telefon tider som inte är när alla jobbar eller går i skolan.
Men självklart har inte de jag ska prata med det. Får ringa imorgon innan skolan så jag säkert kommer komma försent.

Jaja jag försöker iaf fixa det men kommer ju bli kris ändå, kul å få fråga mamma efter massa pengar:/ Men kan ju inte göra så mycket mer jusst nu när soc inte vill betala fasten de ska:/
Men ska fixa upp det med när jag får pratar med mina föräldrars granne.
Ja så alltså måste jag till lejet imon när jag för engångs skull är ledig å inte behöver åka dit för de ska ha hand om Ebba,


Haha ja snart vecka 44 iaf. Då får jag ett liv i 1 vecka:P

Inga kommentarer: