söndag, september 23, 2007

msn

Har tänkt på en sak. När man vill bli vän med nån på msn, borde man då inte kunna skriva en komentar om varför man vill bli vän med en. Stör mig på när massa kontakter på msn håller på:
-hej
-åler
- bor
- bs (om det är en tjej)
sen alternatvit
-vad är du ute efter då? (som om jag är så desperar och vill bli tillsammans med dej bara för du la till mej på msn?)
-har du webcam? (hallå bara för jag har det betyder inte det att jag vill ha igång den för dig?)
-vill du se mej ta på mej själv i cam? (ursäkta? skaffa ett liv!)

Men samtidigt så kan man ju inte anta att alla som lägger till en ska vara sånna. Tänk om det är nån trevlig som addar en. Men snart funderar jag på å inte accepteran nån som jag inte redan vet vem det är. Men kan ju bli att man nekar de då med ifall jag inte kan adressen.
haha vilka problem jag har:P

Inga kommentarer: