söndag, oktober 07, 2007

vet inte längre...

Okej jag vet ärligt talat inte längre.
Hatar ångest å fattar inte ens varför jag skulle få det efter en sån sak
det rör ju knappt ens mej...
Ussh men hade trevligt på kvällen iaf ^^ det räker med å säga att jag dansa, vilket jag ändsat gör när riktigt full. Och ida hade rätt hon sa att inom 10 minuter skulle jag dansa, absolut inte sa jag, 10 min senare dansa jag...

Blää varför får marcus se killswitch nu! eller om de är klara men ikväll iaf! det är så orättvist,
så skulle jag få gå i sthlm sa han för han skulle ta gbg, men nej han kan ju inte ha Ebba så jag kan inte gå :( kunde ju till å med fixa boende å allt.
jaja sånt är livet.

Sitter å lyssnar ihjäl mig på Story of the year, de bara fastnar! så vackert så underbart!

Men hatar min kännsla i kroppen avskyr den! vill bara ha bort! vill inte! försvinn...

Inga kommentarer: